میان دلتنگیم

دلخون ترین عاشق

 

 

 

 

میـــــــ ـان دِلتَنگــــــی هایَــــــم باشــ ـــــــ تا فَراموشَـــ ـــت نَکُــــــنَم  

 

تا بــــه یاد داشـــ ـــته باشَمَـــــت تا بویَـــ ــــت را حِــس کُنَـــــــم....

تا بِــــــ ـدانَــــم که هَستـ ـــــی تَـــــــ ـمامِ دُنیـــ ــــام قَلبَــــمه....

دنیـــ ــــام باشــــ ـــه واسه تــ ـــــــو تا بِـــــدانــــ ـــی مـــــــــیانِ

ثانیــــ ـــه هایِ دِلتَنگیـــــهامـــ تــــــو وجــــــ ــــود داریــــ ــ فَــقَط تـــ ــــو .
  

 

 

 

 

روشنترین ستاره شبهای تار من تویی

 ای خوب من زیبای من

من از نگاه پاک تو به معراج می روم

ببین از شوق خنده های تو چه محتاج می روم

تردید نیست صرف فعل «دوست داشتن» مرا

اما حکایت اینچنین است که من

تکرار می کنم با خودم

دوست دارم دوست دارم دوست دارم تو را 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,ساعت 12:59 توسط j@vid|


آخرين مطالب
» welcome to my weblog
» میان دلتنگیم
» از تو گذشتن
» نمی دانی چه دلتنگم
» نــَـمـَــکــ بَـــر زَخمــَم نَپـــــــاش
» تلخ ترین درد
» سکوت.........
» روزگار لعنتی
» عاطفه کجایی پس؟
» شب توهم
» حس ناب...
» با كدوم موافقين؟؟
» تقدیم به عشق
» کاش عشق ما هم عشق آهنی بود!!؟؟
» ♥♥ دوستـــــــــــــــــــــــــ دارمــــــــــــــــــــــــــــ ♥♥
» پاییز
» چشم ها را باید شست
» خدایا چرا عاشق شدم؟؟؟؟؟
» رفت/.........
Design By : ghaleb-fa